هزینه خرید بک لینک pbn و تاثیر آن بر رتبه سایت


همه چیزهایی که برای این نیاز دارید چند کلمه و برخی از تصاویر است و همه چیز انجام شده است.  در ابتدا میبایست ثبت نام نمایید و پروفایل خود را تکمیل کنید و سپس از بخش ایجاد کمپین اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید.
همچنین برای دریافت لینک های چند مرحله ای، جهت افزایش سرعت دریافت لینک، در برخی از مراحل به صورت دستی و در برخی از مراحل نیز به صورت خودکار انجام می گردند. بکلینک ها اکثرا نوفالو هستند. (بک لینک های نوفالو تاثیرگذارند و عقیده موجود در میان وبمستران اشتباه می باشد نمونه وبسایت های استفاده کننده از پکیج را مشاهده کنید و قضاوت با خود شما!)
سئو کار هایی که ما مورد بررسی قرار دادیم این روش را ۹۵% موثر میدانند. زیرا کابران از مصاحبه ها و مقالات آموزشی با کیفیت خوششان می آید و مشتاق به اشتراک گذاری آن از طرف شما خواهند بود. معمولاً نتایج لینک سازی و دریافت بک لینک PBN پس از ۱۰ روز الی ۳ ماه قابل مشاهده خواهد بود.
به هنگامی که شما کمپین خود را ثبت مینمایید در صورتی که تاریخ رسانه های خود را در همان روز تنظیم کرده باشید.بلافاصله مقاله رسانه ای که برای تاریخ همان روز تنظیم شده بود برای خبرگزاری ارسال گردیده که در صورتی که در تایم اداری ارسال گردد همان روز منتشر خواهد گردید در غیر اینصورت به روز بعد موکول خواهد شد
در پایان اضافه میکنیم در صورتی که مایلید تا با خرید بک لینک اصولی رتبه وب سایت خود را ارتقا داده تا جز رتبه های برتر گوگل قرار گیرید.
برای اینکه به صفحه اول گوگل برسید، علاوه بر لینک بیلدینگ انجام شده، به سئو داخلی و سئو محتوا نیز نیاز دارید.
۱- از ابزارهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن مخاطبان خود استفاده کنید. پلت فرم تبلیغاتی شبکه مورد نظرتان را پیدا کنید و پست هایی که به وب سایت خود لینک داده اید را بصورت پست اسپانسری (تبلیغاتی) ویژه کنید تا مخاطبین شما را در آن شبکه ببینند و بروی آن کلیک کنند.
یکی از جالب ترین نتایجی که من از این گزارش لینک بیلدینگ بدست آوردم این است که همه محتواهای با کیفیت برای نشر بصورت رپورتاژ کارآمد هستند.
اگر شما هم صاحب یک وب سایت فروشگاهی، تجاری، شخصی و ... هستید، حتما با موضوع سئو وب سایت آشنایی دارید و یا حداقل نام آن را شنیده اید. در این بین افرادی هستند که شما می توانید با پرداخت هزینه های بالا از آن ا بخواهید تا به بهبود سئو وب سایت شما کمک کنند. این کار در این روزها بسیار متداول شده است؛ اما این در حالی است که شما می توانید با هزینه بسیار کمتر خود مسئولیت سئو وب سایت تان را بر عهده بگیرید. امروزه تبلیغ محصولات، برند و وب سایت ها از طریق رپورتاژ آگهی انجام می شود و تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود سئو وب سایت شما و افزایش بازدید از وب سایت تان دارد. شما می توانید رپورتاژ آگهی و متن مقاله مربوط به محصولات تان را در دیگر وب سایت ها به عنوان بک لینک منتشر کنید. معمولا برخی وب سایت های معتبر و پربازدید با دریافت هزینه ای از شما، متن تبلیغی شما را در وب سایت شان منتشر می کنند و این کار باعث می شود، کاربران و مخاطبان آن وب سایت رپورتاژ آگهی شما را مشاهده کرده، مطالعه کنند و در صورتی که این آگهی برای شان جذاب بود، وارد وب سایت شما شده و به مخاطبین شما بپیوندند.
همه این روش ها که گفتید هنوز هم کاربردی و مفید هستند فقط اصول و روش انجام اونها تغییرات اساسی داشتند.
همچنین گوگل کاربران را تشویق میکند تا سایت هایی که از این روش قصد فریب موتور جستجو را دارند معرفی کنند. با این کار هم سایت فروشنده و هم سایت خریدار با جریمه گوگل مواجه خواهند شد. تعداد لینک های ورودی به سایت شما در یک بازه زمانی مشخص و زمینه کاری سایت های مرجع معیارهای دیگری برای شناسایی سایت های متخلف توسط گوگل هستند.
..
می باشد و شما میتوانید با افزایش فعالیت های خود در این زمینه دومین آتوریتی سایت خود را افزایش دهید. هر چه سایتی که بک لینک شما در آن ثبت میشود از دامین اتوریتی بالاتری برخوردار باشد برای سایت شما ارزش و اعتبار بیشتری به همراه خواهد داشت.
برای دریافت نمونه بک لینک های این پکیج از طریق تلگرام تماس بگیرید.
در روزهای آینده حتما در این صفحه وبلاگ های با دامین اتوریتی بالا را معرفی خواهیم کرد.
بنابراین با خیالی آسوده می توانید از قدرتمندترین متدهای لینکسازی ما استفاده نمائید.
ادامه مقاله را از اینجا بخوانید:

Comments

Popular Posts