الکس


الکس (لوئیس آشورن سرکیس) فکر می کند که دست های خود را با کارهای خانه پر کرده است. سپس او گفت دست بر روی Excalibur. نشانه تلاش برای متوقف کردن جادوگر (ربکا فرگوسن) از قرون وسطایی در کل انگلستان است.

"
زنهای عجیب و غریب در شمشیرهای توزیع حوضچه ها" ، شخصیتی را در Monty Python و The مقدس گرین تلفظ می کنند ، "هیچ پایه ای برای یک سیستم حکومتی نیست." شواهد همچنین نشان می دهد که این مبنای مبنایی برای فیلمبرداری موفق نیست. چند فیلم عالی وجود دارد که از الهه Arthurean الهام گرفته شده اند ، از جمله Excalibur و Holy Grail ، اما بیشتر از اینها منجر به ناخوشایندهای بزرگی مانند تلاش های اخیر گای ریچی و فیلمی که ریچارد گر در آن تیزهوش کرده ، محورهای تند و تیز کرده است. با این حال ، اکنون جو کورنیش همراه با راه اندازی مجدد افسانه و زنان عجیب و غریب در شمشیرهای توزیع شده در حوضچه ها سرگرم کننده تر از گذشته است.

هشت سال پس از اینکه وی داستان علمی تخیلی را در لندن جنوبی در Attack The Block ایجاد کرد ، در اینجا کورنیایی ژانرهای متفاوتی - فانتزی - را در یک مدرسه درون شهری تعقیب می کند. الکس دوست داشتنی اما بسیار ریز و درشت (Ashbourne Serkis) تیغه باستانی را در یک محل ساخت و ساز محلی کشف می کند ، متوجه می شود که آن Excalibur است ، و در نهایت با بهترین دوست خود و قلدری هایی که زندگی خود را جهنم می کنند ، کوارتی را شروع می کند و به جست و جوی می پردازد. تبدیل به چهار شوالیه به اندازه اندازه. آن توضیحات را بخوانید ، و تصور کمدی بسیار احمقانه دشوار نیست. اما کورنیش به کمک عملکرد خارق العاده ای از Serkis ، تعادل بین خنده و جدیت برقرار می شود. بچه احساس یک فیلم قدیمی ماجراجویانه و کلاسیک برای کودکان ، به سبک E.T. یا کاوشگران ، با این که افراد بد سر و کار دارند و برخی از مشاغل عاطفی که والدین الکس را درگیر کرده اند.

آن بدی ها جایی است که تخیل فیلم کمی فرو می رود: ربکا فرگوسن شدت جادوگر وحشتناک مورگانا را به ارمغان می آورد ، اما برای اکثر اوقات فراغتش به یک دیوار گل آلود چسبیده است ، در حالی که ارتش اسکلت های جهنم او غیرقابل انکار است اما کمی ظاهر می شود. همان كورنيش ، با برخي فاحش هاي جالب فانتزي ، مانند يك توالي تمريني كه شامل درختان سيار است ، و تندي روي ترويج بانوي درياچه كه واقعاً نبوغ است ، جبران مي كند. او حتی قادر است زندگی جدیدی را در مرلین ، که بیشتر مغازه داران جادوگران هستند ، نفس بکشد. در اینجا جادوگر مبهم بین دو بدن ، یک پیر و یک جوان ، به ترتیب توسط پاتریک استوارت و آنگوس ایمری بازی می شود دانلود فیلم ایرانی .

این داستان به طرز ماهرانه ای با شوخ طبعی ، شتاب و حرکت و دنباله نبرد سوم اعمال می شود که با هوشمندانه مدرسه جوانان را به عنوان قلعه ای در محاصره بازسازی می کند. حتی تصورات ناگوار و مبهمی به مشكلات فعلی انگلیس وجود دارد ، با اینكه حمله مورگانا ظاهراً از Brexit الهام گرفته است. بیایید امیدوار باشیم که ترزا می ممکن است هیچ ایده ای دریافت نکند.

Comments

Popular Posts